No nyt on meitinkin äippä sitten matkinut tota Annaa, Nemoa, Lunaa ja Nugata, ja päättänyt järjestää Jouluarvonnan! Höh, tosi omaperäistä... mut noi korvarinkulat onkin sitten kyllä omaperäset! Toi mun äippä on tommone joku tisaineri ja se värkkää koko ajan kaikenlaista, korui ja sit jotai "rätei ja lumpui". On ne kait iha kauniita, mun miälestä varsinkin noi korut on tosi kiinnostavia...sillon kummää olin ihan piäni (niinko siäni) mää yritin KOKO AJAN varastaa niittä tekeleitä äipän tyäpöyrältä, ja onnistuinki muutaman kerran!  Äippä onkin sanonu et hän tiäsi heti ekan kerran kun näki mun ja mää yritin heti syärä äipän kaulas roikkuneen kaulakorun, et mää olen hänen oma "korutyttönsä"

Tässä toriste. Jos mää vaan voisin ton hianon kaulakääryn laittaa kaulaani killumaan sinne messarin näytelmiin, niin voitto olis ihan varmana mun!! Mut onneks mää olen tosi sarmikas ja ihana ja rakastettava ihan ilman tommottii käätylöissiikin  ! (Tässä mää olen 4kk vanha, eli ihan piäni ja silti näätte kuinka hianosti osasin poseerata!)

Mun miälestä sitä hopialankaa on IHANA pureksii ja muakata et kyl mää sillain ymmärrän tota äippää et se vehtaa kaiket päivät (sillonko ei oo meittien kans ulkona) niitten kans! Äippä sano et se ei ny kuiteskaa laita arpajaisvoitoks niittä mun tisainaamii sormuksii, ku ne on niinko tairetta, (ja iha kauheen arvokkaitta nääs) vaan jotku tommotteet omat tekeleensä. Ne on osa semmosta kokoelmaa ku "Red Barchetta" (mikä on kuulema joku vanha Porsche-malli). Äippä suunnitteli ton sarjan semmosta Stop Aids! hyväntekeväisyys-juttua varten, ja toi punanen metallilanka kuvastaa sit sitä Stop Aids-järjestön tunnusta, joka on punane nauha. Mut pläjäytetään tähän ny kuva niistä ja annetaan ton äippäsen kertoo niistä jotain:

Arvotaan suunnittelemani / käsityönä valmistamani korvarenkaiden mallikappaleet, joiden materiaalina on hopeoitu lanka ja musta kristalli. Arvo n. 39 €. Arvontaan voit osallistua jättämällä kommentin tähän postaukseen 12.12.2011 klo 00.00 mennessä. 

Värillisen emaloidun kuparilangan värisävy on todella kirkkaan punainen, mikä ei välttämättä toistu oikein kaikissa koneissa. Korvarenkaat ovat minimalistisella tavalla näyttävät ja elegantit, renkaan halkaisija n. 3 cm ja kokonaispituus 5 cm. Renkaat ovat erittäin kevyet, mikä onkin eräs korvakorujeni tunnuspiirteitä!

Red Barchetta Earrings

Jagged Black Onyx / Jet Black Crystal

Sterling Silver Wire, Sterling Silver Earwires 

Red non-tarnish copper wire 

Arvotaan kyseisten korvarenkaiden mallikappaleet, joiden materiaalina on hopeoitu lanka ja kivenä musta kristalli.