Hiihaa, hyvin meni Turkusessa! Äippä ja Suunnittelija olivat taasen musta niin ylpiöitä lauantaina, kummää olin JUN ERI JUK3! Tää enkelsmanni setä tykkäsi munsta...ja mun miälestä sen ei olis pitäny kyä olla ees vaikeeta...määhän esiinnyin taas niin erinomaisesti! Eijakin sano että mää liikuin kuin kone sielä kehässä, tasasesti vaan etiäpäin, ja pönötin täyrellisesti pöyrällä! Valitettavasti meil oli vähä huano hovikuvaaja tällä kertaa...toi iskä ei saanu oikeestaan yhtään säällistä kuvaa meitsistä. Tai semmosta mitä ny viitteis täällä esitellä. Höh! 

Tämmösiä se tuomari David Shields saneli musta: " Very pretty feminine bitch, but still has a very workmanlike outlook. Correct headshape, good eye & expression, very good front, legs & feet, lovely bodyshape, well rounded quarters, sound on the move" 

Voi vitsi että mää sitte tykkään käyrä noissa näytelmissä...niissä on mun miälestä huisin kivaa! Näkee paljo kavereita...ja noi ihmisetkin näkee tuttujaan ja niitten miälestä näytelmissä on kanssa kivaa, kun ne voi tutustuu toisiin samanmiälisiin ihmisiin...tota iskääkin on oikeen purassu näytelmä-kärpänen...nysse jo miättii et mihinkä voitais lähtee seuraavaks! Tampereelle ny ainaki 13.5 ja sitte Lappeenranta 9.4 olis mahrollinen...ton äipän veli eli mun ENO asuu Lappeenrannassa! Järvenpäässäkin olis koiranäyttely 27.5 ja kyä me varmaan sinnekkii mennään! Jiihaa, kivaa! Äippä meinaa kait ilmottaa ton Baltsunkin sinne Lappeenrantaan vetsku-kehään...eli Baltsu sit tekis ekan näytelmäkiarroksensa 13-vuatiaana! Mut on se vaan niin KOMEE, et mikä ettei! 

Yks juttu mitä mää ihmettelen kauhiast, on se, että minkä ihmeen takia noi ihmiset yrittää aina tunkee mut semmoseen koppiin aina välillä...siis just kun vois hengailla kavereitten kans, nii sitten noi änkee mua sinne boksiin...vähäks hölmöö! Mää rotestoin aina voimakkaasti ja näytän niille, et jos ne ei ota mua heti ulos kavereitten sekaan, nii mää raavin sen boksin riakaleiks. Ja sitten ne kyä ottaa mut pois siältä! Suunnittelija-Eija tunki sen mun mummin, Christan, sinne mun boksiin, hähää...mää pääsin pälkähästä! Se Christa oli kyä ihan tyytyväisenä siälä boksissa...ja äippä jotai sano et mää voisin ottaa esimerkkii mun mummista. Niinkö monessakin miälessä. 

Ja mää tapasin sen mun pualsiskon, Taran, se oli aikas kiva plikka...me tultiin hyvin juttuun...tosin meille meinas tulla sanomista MUN kuivatuista ankanpaloista...mut se meni ohi samoin tein. Me hengailtiin Taran kanssa aikas paljo yhressä. Noi meitin äipät vähä puheli et mentäis keväämmällä yhres lualille...siittä tulee kivaa! Kevättä orotellessa! Otetaan ehkä toi Baltsukin mukaan, kyä siinä sen verran virtaa riittää et se yhren ketun vois haukkuu!

Tässä mää ja mun pualsisko Tara:

 Ei ny oo mitään kummosii kuvii ( kato kun äippä ei oo ollu kuvaamassa...) mut näkeehän näistä ny jotain meittien kauneuresta!

Ja näistä otoksistakin näkee, miten toi Tara yrittää syärä kaikki herkut! Mää en viittiny meuhkaa niitten kanssa, kummää oon tämmönen rauhalline tapaus...ainoo kerta millon mää en oo kauheen rauhallinen on sillon kummää pääsen koirapuistoon tai saan ketun hajun...sillon mennään eikä meinata!!!!

Ja tässä me ollaan äippien sylissä...mut ei kylläkää kauaa...