Jaahas, ylihuamena mennään taas Turkusseen...nyt Missikisoihin. 21.1 siälä pidetään Turku winter Dog Show, johon me ollaan ilmottauruttu. Saas nähdä osaaks tää tuamarisetä ny tällä kertaa arvostaa mun kauneuttani? Äippä sano, et sinne mennään ny ihan opettelumiälellä, se ei nääs luata ollenkaan et noi enklannin saarivaltion tuamarisetät tai -tätit osais arvostaa tämmöstä mun kaltaista kauneutta, joka ihan säteilee siältä sisuksista asti! Äippä on nääs sopinu ton mun Suunnittelijani Eijan kanssa, et Eija tuliski mun kanssa tällä kertaa sinne kehään, nii äippä vois sitten tarkkailla siältä kehän reunalta, että miten me torelliset Ammattilaiset hoiretaan homma (kotio)... meinaan ku toi Suunnittelija sano äipäl, et kummää olen tämmönen kauhian lunki tyyppi, ni mua tarttis vähä härnää, et mää olisin niinko parhaimmillani siälä kehäs! Ja mää tykkään nii pal kauhiast siittä Suunnitelija-Eijasta, et musta on kyä tosi nastaa mennä sen kans kehään esiintyyn.  Ja mää tykkään kanssa kun siälä näkee paljo kaikkia komioita parson-poikia...ja kun toi Balmer ei oo siälä mukana, nii mää saanki iha kaikes rauhas flirttailla niitten kanssa . Viimeks mää ihastuin siihen Kentsuun, ja sitte kanssa Enzoon...yritin livahtaa sen Enzon häkkiin sisään sillä aikaa kun se kävi kehässä, mut äippä esti senkin!  Mut mun Suunnittelija sano, et mul on kyä tosi hyvä niinko miäsmaku...no tiätty! Kai sitä ny tiarostava tytsy iskee silmänsä paikan komioimpiin ja kivoimpiin poitsuihin...

Pannaan tähän ny kuvatoriste siittä kummää otan lunkisti kilpailuluakkaa orotellessa:

Mut kyä mää osaan poseerata tosi hianosti, vai mitä sanotte tästä:

Että tämmöstä sitä olis sitte taas tiarossa ens lauantaina! Ja "haukutaan" sit toisiamme, jos törmätään siälä paikanpäällä! Äippä sano, et sinne olis muutama tuttukin tulossa! Onnee vaan kaikille sinne kehiin tätäkin kautta! 

 

Tässä me ollaan äipän kans vauhrissa!