Tässä on nyt sitten tää mun ja Balmerin pikkusisko Maisa. Maisa on tosi kiva, me ruvettiin melkein heti leikkimään...ja mää annan ton Maisan voittaa, kummää oon niin paljon isompi. Mää oon tosiaankin ISOsisko. Ensin me vähän Balmerin kanssa kattottiin, että mikä ihmeen mittarimato toi oikeen on, kun se on viälä niin piäni...mut kyl toi Maisa on ihan oikee parsoni! Maisan hianompi nimi on Green Perry´s Queen of Hearts eli Sydänten Kuningatar tai HerttaRouva...me kyllä kaikki rakastuttiin Maisaan ihan samantien, niin että kai se sitten on enempi semmonen Sydänten Kuningatar! Balmer viälä pikkusen yrittää esittää vaikeesti tavoteltavaa...mutta kyl mää sen tiädän, et se tykkää jo tosta mittarimadosta, kun se on ihan kiltti tolle Maisalle. Ja aikas usein toi Balmer menee ihan Maisan viäreen kiinni haistelemaan sitä. Kyllä meille tulee viälä huippujännää yhdessä! Aikas kivaa et mulla on nyt oma pikkusisko 

 

Mää ja mun pikkusisko Maisa

 Maisan aamuvenytys...